Bu yazımda nesne silme, dosya menüsü ve dosya göz atıcısı hakkında bilgi vermeye çalışacağım. Dosya göz atıcısı ile başlayalım.
Ekranın sağ alt köşesinde bulunan klasör simgesine tıkladığınızda dosya göz atıcısına ulaşabilirsiniz. Sayfanıza eklemek istediğiniz medyalarınızı seçmenizi sağlar. İçerisinde hazır bulunan medyalar dışında farklı medyalar da yüklemek için bu menüyü kullanabilirsiniz.
Dosya göz atıcısı içerisinde bulunan Grafikler klasörü Antropi Teach ile beraber gelen görsel öğeleri içinde barındırır. Antres klasörü ise sizin kendi hazır araçlarınızı oluşturmanızı sağlar. Örnekle açıklayacak olursak bir denklemi sürekli yazıyorsunuz. Bunu her seferinde yazmak yerine yazdığınız denklemi seç aracı ile klasör simgesinin üzerine sürükleyip bırakın. Karşınıza isim girmenizi isteyen bir pencere açılacak. Hazırladığınız denklem ile ilgili bir isim girip onayladığınızda antres klasörü altına kayıt edilecek. Bu sayede aynı şeyleri tekrar tekrar yazmak zorunda kalmayacaksınız.
Dosya göz atıcısı içerisinde bulunan nesneleri eklemek için üzerine bir kez dokunmanız(tıklamanız) yeterli. Tıkladığınız nesne ekranda görüntülenecektir.
Dosya menüsü ile çalıştığınız Antropi Teach dosyasını kaydedebilir, daha önce kaydettiğiniz dosyalarınızı açabilir, dosyanızı farklı dosya formatlarında (Pdf vb.) kaydedebilir, çalışmanıza ses, video, resim vb dosyaları ekleyebilirsiniz. Yazdır seçeneği ile hazırladığınız çalışamanın çıktısını alabilirsiniz. Ayarlara(Çark işaretine) tıklayarak program ayarlarını değiştirebilirsiniz. Yardıma tıklayarak programın kullanım kılavuzuna ulaşabilirsiniz.
Eklediğiniz bir nesneyi silmek istediğinizde nesneyi seç aracı ile seçiyoruz. Seçili hale geldiğinde ekranın en altında çöp tenekesi şeklinde bir simge görünür hale gelir. Nesneye tıklayıp bu simge üzerine sürüklediğimizde çöp tekenesi sarı bir şekle dönüşür. Şimdi nesneyi bırakırsak nesne silinir ve çöp tenekesi eski haline döner. Böylece eklediğimiz nesneyi silme işlemini gerçekleştirmiş oluruz.
İyi çalışmalar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder